Ex High School Sweethearts | Fear Pong | Cut

Ex High School Sweethearts | Fear Pong | Cut

December 15, 2019 100 By Stanley Isaacs


(laughing) (operatic classical music) – My name’s Skylar. – My name’s Brooke. – We’re ex high school sweethearts. – A little under a year-and-a-half. – I broke up with her because I came out as bisexual. – I have not slept with a woman since her. (balls clanging) – Oh my gosh. Call the last person you’ve had sex with and ask them to critique
your skills in the bedroom. No, we can do that, we
can definitely do that. I could call (beep). But he was bad. I don’t want his answer ’cause
he was the one that was bad. (phone ringing) – Hi. I got a question to ask you. – How good am I in bed? – Sure, but then, like,
give me some details. – Pain threshold? – Cool. I’ll call you back. Pain tolerance. – He was hyping himself up. – I know. – I think I’d give it a go again. – Are you serious? I thought it was gonna be a hell no. – Would you ever sleep with me again? – I was very, very in love with you. You were my first love. And I don’t know if that
would be a good idea for me to put myself
back into that situation. – Mhm.
– You know. Fuck. – Yes! – Tell your ex how you really feel about the people they’ve dated
since you two broke up. Okay, I’m gonna talk about two people. Kyle and Trevor. Kyle was an egotistical,
arrogant, insecure, selfish, mistrusting asshole
that can go fuck right off. He’s the reason why you and
I didn’t talk for a year and why it’s never been the same since. Now, he’s dating a fabulous
person who I adore very much and I hope it works out for you. – Thank you. (clapping) – Kyle, though. Man, I’m glad you got out of there. Woo! – Describe the last time you had sex. Give the where, the who and the why. The last time that I had
sex was with my boyfriend. He was on top, riding me. We’re pretty synced when it comes to the orgasm. – Honest opinion. – Oh, fuck, really? Honest opinion, it was never super long. I always initiated it. So it made me feel like maybe you weren’t as into it as I wanted you to be. Never made you cum. Except for the time after we broke up. – Yeah. – And then I cried because
that’s how much it meant to me. Did you know that you were bisexual when you first courted me? – I definitely knew. – You just decided you didn’t
wanna come out until college? – Yes. Because I wanted a fresh
start and new people. Just kind of like a whole new life, and I knew it just wasn’t
going to work anyways, so. – Why’d you start it then? – Because I liked you a lot. I loved you. I mean, it’s hard to
suppress those feelings. – Dang it. Do a dramatic performance
of your own orgasm. Shit, I don’t even really know what I do. – Yeah, you wouldn’t know. Yeah, woo. Keep going, don’t stop. Oh yeah. – Aw, damn it. Wear your pants down by your ankles for the rest of the game. Alright, I’ll do it. Dang it. Why am I doing this? You gonna join me? – Yeah, I have some cute underwear on. – Do you have any questions about the people I’ve been with since you? – Just David. There’s a lot of questions about David. – Yeah. He was 26 years older than me. – Daddy. Let your ex pie you in the face. Oh, I’m gonna do it. – Oh, shit. (laughing) – No distractions. – Oh, are you kidding me right now?! Get in the shower right now
with all of your clothes on until you are sopping wet. You must air dry. – If you drink it’s game over. – I don’t wanna be sopping wet. (applauding) I don’t need the money. Love you. – I love you too. – Aw, cool.
– Oh, fuck yeah. – This game, I think,
brought us closer together. – Exactly. – It brought up questions that we didn’t even know we had for each other. – And if you like to have
fun, definitely do this, because this is extremely fun. – Thank you.
– Thank you.